Conflicte

Conflicte/Litigii ce pot fi mediate:

În domeniul familiei:

  • conflicte ce au ca obiect divorțul, continuarea sau desfacerea căsătoriei
  • conflicte ce au ca obiect custodia comună a copilului în urma divorțului sau separării părinților necăsătoriți
  • conflicte ce au ca obiect partajul bunurilor comune ale sotilor

În domeniul civil:

  • conflicte ce au ca obiect diverse creanțe/colectări de debite
  • conflicte ce au ca obiect nerespectarea diverselor contracte
  • conflicte ce au ca obiect dreptul de proprietate și drepturile reale accesorii
  • conflicte ce au ca obiect diverse bunuri
  • conflicte ce au ca obiect partaje succesorale
  • conflicte ce au ca obiect partaje bunuri comune

În domeniul raporturilor angajat/angajator:

  • conflicte ce au ca obiect contractul individual de muncă
  • conflicte ce au ca obiect neplata salariului
  • conflicte ce au ca obiect conditiile de muncă, schimbarea/renegocierea clauzelor contractuale
  • conflicte ce au ca obiect orice drept al angajatorului ori angajatului care se poate negocia de catre aceștia

În domeniul proprietății intelectuale:

  • conflicte ce au ca obiect despăgubiri în cazul încălcării drepturilor intelectuale

În domeniul penal:

  • conflicte ce au ca obiect infractiuni în care retragerea plângerii prealabile sau împăcarea părților înlătură răspunderea penală
  • conflicte ce au ca obiect latura civila a oricarui proces penal, medierea constituind cauza atenuantă la individualizarea pedepsei

În domeniul financiar-bancar:

  • conflicte ce au ca obiect diverse creanțe, împrumuturi cu sau fara ipotecă/garanții

În domeniul asigurărilor auto:

  • conflicte ce au ca obiect recuperarea daunelor în caz de accident auto
  • conflicte ce au ca obiect plata daunelor victimelor accidentelor auto

În domeniul comercial:

  • conflicte ce au ca obiect contracte între profesioniști
  • conflicte ce au ca obiect credite/debite între persoane juridice, persoane fizice ori persoane juridice și fizice
  • conflicte ce au ca obiect calitatea produselor, garanții, standarde de livrare a mărfurilor, etc
  • conflicte ce au ca obiect protecția consumatorului

În domeniul malpraxis-ului:

  • conflicte ce au ca obiect malpraxisul din orice ramura de activitate

In domeniul administrativ:

  • conflicte ce au ca obiect contracte de prestări diverse servicii între Instituții/Autorități publice și persoane fizice ori juridice.

Alte dispute care privesc drepturi asupra cărora părțile pot dispune

 

CINE POATE APELA LA MEDIATOR ?

Orice persoane fizice și juridice, aflate într-o dispută, se pot prezenta în mod voluntar la mediere, anterior sau ulterior declanșării unui proces în instanță.


 

 

,,Mergi în viață cu o licărire în ochi, cu un zâmbet pe față și cu un scop măreț în inimă”
William James

 

Birou Mediere Stefan Liliana © 2016-2017

 


Copyright © David's Backbone 2016



Accesari pe pagina: 1